Jest taka szkoła w mieście

Czasami inspiracji szukamy za górami, za lasami a okazuje się,ze mamy ja pod nosem. Dla mnie takim odkryciem była wizyta w Zespole szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, z którą nawiązaliśmy własnie współpracę . O wizycie uczniów pisałam juz na klasowym blogu i nie będe się powtarzać ( o rewizycie również).Napiszę o wizycie studyjnej , która mieliśmy okazję przeżyć. Przezyć to dobre słowo, bo przynajmniej jeśli chodzi o mnie byłam cały czas pod wrażeniem metod pracy, wyposażenia sal, ale przede wszystkim spokoju i sposobu nawiązywania relacji między uczniami i nauczycielami. To szkoła, w której nie ma rzeczy niemożliwych, chociaż droga, która prowadzi do celu jest kręta i stroma.
 sala Montessori


 "dziecko ćwiczebne"
 pracownia witrażu

 i ceramiki


 bez komentarza :)

 pracownia -kuchnia
 sala kota profesora
 sala doświadczania światła

 pracownia poligraficzna

 pracownia muzyczna z instrumentami etnicznymi- czad!

 grota solna

 tężnia
 hol szkoły

 sala do zajęć wczesnego wspomagania
 sala wyciszenia
 sala doświadczania światła 2
 hol i krosna

Ogrom włożonej pracy i środków zadziwia, tym bardziej,że uzyskane fundusze w większosci pochodzą z projektów, w których szkoła bierze udział.
Podjęlismy decyzję,ze w ramch "pomocy sąsiedzkiej" adoptujemy wirtualnie jednego z koni wykorzystywanych tutaj w hipoterapii.
Prezentowane zdjęcia to zaledwie część tego, co można w tej szkole obejrzeć.To na pewn nie była moja ostatnia wizyta w tym inspirującym miejscu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kostki biograficzne i co dalej?

Genialne genially